Od klikunastu lat budujemy nasze doświadczenie i dzielimy się wiedzą w wielu obszarach public relations. Począwszy od 1999 roku, budując wizerunek firmy obsługiwanych Klientów i marek, pracujemy dla następujących branż i dziedzin (zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym):
- energetyka -kultura - hotelarstwo - farmaceutyka - przetwórstwo rybne - pośrednictwo pracy - wod-kan |
- ciepłownictwo - budownictwo - gastronomia - medycyna - motoryzacja - zarządzanie obiektami - turystyka |
- branża paliwowa - nieruchomości - SPA & Wellnes - transport lotniczy - edukacja / nauka |
- finanse - handel detaliczny - IT - transport morski - NGO’s - zarządzanie projektami inwestycyjnymi |
Znajomość specyfiki obsługiwanej przez agencję PR branży to priorytet, wyznaczający kierunek podejmowanych działań. Niemniej, równie istotne są także inne wartości, którymi powinny kierować się wszystkie agencje public relations i które nasza agencja PR rozwija i doskonali:
- umiejętność szybkiej i skutecznej absorpcji wiedzy z zakresu nowej branży (która znajduje się w obszarze naszego działania),
- wnikliwa analiza branży pod kątem public relations,
- efektywne wykorzystanie wiedzy nt. wewnętrznych realiów obsługiwanego przedsiębiorstwa (lub jego marki) w celu umacniania bądź obrony wizerunku,
- kompetencje do przenoszenia dotychczasowych doświadczeń, związanych z daną branżą, na rzecz nowego Klienta, przy jednoczesnym zachowaniu poufności „newralgicznych” informacji, dotyczących innych podmiotów z danej branży, dla których agencja pracowała wcześniej,
- precyzyjna adaptacja narzędzi komunikacyjnych przygotowywanych dla przedstawiciela danej branży (lub jego marki) do właściwości tejże branży.
- wykorzystanie doświadczeń bez powielania konkretnych koncepcji (np. organizacja eventów czy działania w zakresie media relations).