Od klikunastu lat budujemy nasze doświadczenie i dzielimy się wiedzą w wielu obszarach public relations. Począwszy od 1999 roku, budując wizerunek firmy obsługiwanych Klientów i marek, pracujemy dla następujących branż i dziedzin (zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym):

 

- energetyka

 -kultura

- hotelarstwo

- farmaceutyka

- przetwórstwo rybne

- pośrednictwo pracy

- wod-kan

- ciepłownictwo

- budownictwo

- gastronomia

- medycyna

- motoryzacja

- zarządzanie obiektami

- turystyka

- branża paliwowa

- nieruchomości 

- SPA & Wellnes

- transport lotniczy

- edukacja / nauka

- finanse

- handel detaliczny

- IT

- transport morski

- NGO’s

- zarządzanie projektami inwestycyjnymi



Znajomość specyfiki obsługiwanej przez agencję PR branży to priorytet, wyznaczający kierunek podejmowanych działań. Niemniej, równie istotne są także inne wartości, którymi powinny kierować się wszystkie agencje public relations i które nasza agencja PR rozwija i doskonali:

  • umiejętność szybkiej i skutecznej absorpcji wiedzy z zakresu nowej branży (która znajduje się w obszarze naszego działania),
  • wnikliwa analiza branży pod kątem public relations,
  • efektywne wykorzystanie wiedzy nt. wewnętrznych realiów obsługiwanego przedsiębiorstwa (lub jego marki) w celu umacniania bądź obrony wizerunku,
  • kompetencje do przenoszenia dotychczasowych doświadczeń, związanych z daną branżą, na rzecz nowego Klienta, przy jednoczesnym zachowaniu poufności „newralgicznych” informacji, dotyczących innych podmiotów z danej branży, dla których agencja pracowała wcześniej,
  • precyzyjna adaptacja narzędzi komunikacyjnych przygotowywanych dla przedstawiciela danej branży (lub jego marki) do właściwości tejże branży.
  • wykorzystanie doświadczeń bez powielania konkretnych koncepcji (np. organizacja eventów czy działania w zakresie media relations).